עו"ד דיני עבודה חיפה

כל אחד מאתנו היה שמח למצוא עבודה טובה ומאתגרת שתתאים לכישורינו. לעתים אנו כה עסוקים ב"הישרדות" בעבודה וביצירת רושם טוב על המעסיק, עד כי איננו שמים לב לכך שהזכויות שלנו מופרות באופן חד משמעי. למרבה המזל, עו"ד דיני עבודה חיפה יכול להציל את המצב ולדרוש בשמכם את כספי הפיצויים המגיעים לכם. משרד עורכי דין יאיר ארן ושות' פועל עוד משנת 2001 ומציע עבורכם את המענה המלא בכל הנוגע לדיני עבודה.

עו"ד דיני עבודה חיפה – לדעת כיצד לנהוג במהלך פיטורין

אחד הנושאים הנפוצים שבהם דן עו"ד דיני עבודה חיפה הוא פיטורין. אם קיים חשד שהעובד לא פוטר כהלכה, הוא פונה לעורך הדין על מנת שזה יעזור לו להתמודד עם חוס הצדק. על כל פנים, אלה כמה דברים שכדאי לעשות כאשר אתם מקבלים הודעת פיטורין:

מתי מגיעים לכם דמי אבטלה – פנו עכשיו עו"ד דיני עבודה כדי לדעת את הזכויות שלכם

חשוב לשים לב שדמי האבטלה אינם מגיעים לכל אחד. מוכרחים להתקיים כמה תנאים הכרחיים. כך, על המפוטר להיות מעל גיל 20 ומתחת לגיל 67  (גיל פרישה), עליו להיות מובטל בזמן הפנייה ללשכה, המפוטר יכול לקבל דמי אבטלה רק אם השלים שנת עבודה אחת בחברה שממנה הוא פוטר והוא נוהג להתייצב בלשכה בהתאם לחוקים ולתקנון שנקבע.

בכל אופן, אם פיטרו אתכם לאחרונה ואתם חוששים שחלה הפרה בזכויותיכם,  עו"ד דיני עבודה חיפה הוא האדם הנכון לפנות אליו. בררו את העניין באזור מגוריכם ופנו לאדם מקצועי.

צור קשר

כתובתינו: שדרות פל"ים 2, בניין אורן, קומה 3, חיפה      טלפון: 04-8620992      פקס:04-8660264     דוא”ל: elad@www.y-eren.com     facebook

    קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
    הצהרת נגישות