עורך דין ביטוח לאומי חיפה

כל אדם בישראל חייב בתשלום של דמי ביטוח לאומי חודש בחודשו. התשלום נועד להבטיח שביום מן הימים יעמוד המוסד לצדכם ויסייע לכם בתשלומים שונים ובתמיכה כספית. וכיצד זה מתקיים בפועל? כאשר אנו זקוקים לעזרת הביטוח הלאומי אז אנו זוכים להתנערות מצדו. עורך דין ביטוח לאומי חיפה הוא הכתובת המתאימה למקרים בהם אנו מבקשים לתבוע את המוסד לביטוח לאומי. משרד עורכי דין יאיר ארן ושות' מתמחה במתן יעוץ וניהול תביעות שונות בתחום דיני עבודה, נזיקין וביטוח לאומי.

עורך דין ביטוח לאומי חיפה – מה צריך לדעת?

היות שמדובר במוסד חזק וגדול ניתן להבין את החשש של אנשים רבים לצאת נגדו ולנסות לתבוע ממנו גם אם זה מגיע להם על פי דין. אין כל סיבה לחשוש מתביעה ובמידה ואכן מגיע לכם תשלום כל שהוא אתם יכולים לזכות בו ואפילו תוך זמן לא ארוך. הרעיון הוא להסתייע באנשים הכי טובים בתחום שמכירים את כל נפתולי הממסד ויש להם את הקשרים המתאימים.

המוסד לביטוח לאומי עובד על פי תקנות שונות ומגוונות אשר חלקן נועדו מראש על מנת לסבך את העניינים. כמות הטפסים אשר נדרש אדם לספק למוסד היא לעיתים לא הגיונית ולכן אין די ברור מדוע רבים יורדים מהנושא ונשארים בלי הזכויות שלהם. פניה לעורך דין מומחה תעלה את התביעה שלכם על דרך המלך ותאיץ את קבלת התוצאות.

מי מייצג אותנו

עורך דין ביטוח לאומי חיפה מקצועי יכול לסייע לכם במצב. כדאי לחפש בעל מקצוע חריף שכל ואיכותי אשר יעשה הכול על מנת לספק את התוצאות הטובות ביותר שניתן ויותר מזה. הימים בהם מוסד גדול יכול היה להתעלם מדרישות החוק עברו מן העולם, וכעת ניתן לקבל את כל הזכויות שלנו בזכות האדם הנכון שיוכל ללוות אותנו לאורך כל התהליך.

אמנם פניה לסיוע משפטי עשוי להיות כרוך בהוצאה כספית לא קטנה, אך האפשרות השנייה הינה להיגרר לדיונים חסרי תוחלת שבו המוסד ייוצג בידי עורכי דין ואילו אתם תישארו עירומים וחסרי הגנה מול בית המשפט. עובדה זו עלולה לפגוע בסיכויי ההצלחה שלכם.

צור קשר

כתובתינו: שדרות פל"ים 2, בניין אורן, קומה 3, חיפה      טלפון: 04-8620992      פקס:04-8660264     דוא”ל: elad@www.y-eren.com     facebook

    קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
    הצהרת נגישות