עורך דין מומחה בדיני עבודה חיפה

חיפה הינה עיר אשר ממוקמת על רכס הכרמל. בעיר ממוקמים בתי עסק רבים אשר מספקים תעסוקה לעובדים בתחומים שונים ומניעים את גלגלי העיר קדימה. כל מקום עבודה כפוף לחוקי העבודה אשר קבועים בחוק. עורך דין דיני עבודה חיפה הוא הכתובת לכל הפרה של אחד מן החוקים הללו וכדאי לפנות אליו כמה שיותר מהר. משרד עורכי דין יאיר ארן ושות' מנוסה בתחום דיני עבודה וכל מה כרוך בתחומים אלו. אם מצאתם את עצמיכם נפגעים מאירוע כל שהוא במקום העבודה, מומלץ לפנות על מנת לקבל את הייעוץ הנכון והמתאים ביותר.

עורך דין דיני עבודה חיפה – במה הוא מטפל?

ישנם עורכי דין אשר עוסקים בתחומים שונים. באופן כללי כל אחד מהם מחליט להתמחות בתחום מסוים וצובר קילומטראז' ארוך דרך דיונים משפטיים, משא ומתן וכתיבת חוות דעת שונות. עורך דין אשר מתמחה בדיני עבודה יסיע לכם במקרים של הפרות במקום העבודה, פיטורין לא חוקיים, הרעה בתנאים, אי קבלת זכויות בסיסיות וגם הטרדות מיניות.

ככל שמדובר בעורך דין מומחה כך ניתן להניח שהוא יעשה עבודה טובה יותר ויקפיד על כול הכללים והפרטים הקטנים שיובילו בסופו של דבר להצלחה בתביעה שלכם. פניה לעורך דין שלא מבין בתחום עשוי להביא לכישלון, אכזבה ואי השגת המטרות. בנוסף יתכן שגם תשקיעו את כספיכם לשווא מבלי לקבל תמורה.

תביעות בימים כתיקונם

באופן שגרתי מתקיימות בכל יום עשרות הפרות אשר לא כל אחד מבין שמדובר בעבירה על החוק. לעיתים העבירה נמצאת בתחום האפור ואז רק יעוץ של מומחה בתחום, קרי עורך דין, יוכל לתת לכם את התשובות לשאלות שלכם. אם אתם חשים שהופלתם לרעה או היחס אליכם השתנה ולא לכיוון הרצוי אז כדאי לפנות לאדם שמבין ולספר לו על כך.

בכל מה שקשור להטרדות מיניות במקום העבודה הנושא הוא רגיש מאוד ובכל מקום עבודה ישנו תקן לעובד/ת אשר אמון על קבלת התלונות בנושא. הגשת תביעה לבית הדין לעבודה כרוכה בידע משפטי רב וכדאי להפקיד את הפניה בידיו של עורך דין מיומן.

צור קשר

כתובתינו: שדרות פל"ים 2, בניין אורן, קומה 3, חיפה      טלפון: 04-8620992      פקס:04-8660264     דוא”ל: elad@www.y-eren.com     facebook

    קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
    הצהרת נגישות