עורך דין תאונות עבודה בחיפה

העבודה היא למעשה המקום שבו רובינו מבלים שעות רבות מתוך סך השעות ביממה. כל מקום עבודה מטפל בנושאים שונים, עוסק בחומרים שונים ומתנהל על פי תקנות אשר אמורות להבטיח את שלומם של העובדים והלקוחות שנמצאים במקום. עורך דין תאונות עבודה בחיפה מטפל באותם מקרים אשר בהם נפגע עובד זה או אחר במהלך העבודה או בדרך אליה. תאונת עבודה היא אירוע אשר עשוי להסתיים בפציעות קלות אך גם בטרגדיה גדולה. משרד עורכי דין יאיר ארן ושות' מתמחה בייצוג נפגעי תאונות עבודה ומציע ליווי משפטי מקצועי ואמין.

עורך דין תאונות עבודה בחיפה – במה הוא מטפל?

עורכי דין שונים מטפלים בתחומים שונים. לדוגמה, עורך דין בתחום התעבורה ייצג אתכם במקרה של תאונת דרכים, ומי שמתמחה בדיני מיסים יסייע לכם מול מס הכנסה. כאשר מדובר על תאונת עבודה יש להבין שהאחריות לתאונה לא תמיד שייכת למקום העבודה. יש להוכיח שפעלתם כנדרש ומילאתם את כל התקנות אשר כרוכות בתפעול מקום העבודה שלכם.

מפעלים הם מקור פורה לתאונות שונות אשר מתרחשות בתחומם. מדובר על אולמות ייצור שונים אשר מכילים מכונות, וכל עובד מקבל את ההדרכה המתאימה ומצויד בכל אביזרי הבטחות הנדרשים על מנת להפעיל את המכשיר. במקרים מסוימים למרות שפעלתם כנדרש ומילאתם אחר כל ההוראות מתרחשת תקלה ואתם נפגעים. עורך דין שמתמחה בייצוג נפגעי תאונות עבודה יבטיח שמי שצריך לקחת את האחריות ישלם את הפיצוי הנדרש.

את מי תובעים?

כל תאונת עבודה היא תיק בפני עצמו. התאונה יכולה לקרות במקום העבודה או בדרך אליו ועדיין תיחשב כזו. את התביעה מגישים כנגד מקום העבודה או האנשים אשר אמונים על הבטיחות שלך במקום זה. על מנת להגיש את התביעה בסדר הנכון יש להתייעץ עם עורך דין תאונות עבודה בחיפה שמבין בנושא וייצג כבר אנשים רבים בתחום זה.

כדאי לברר אודות עורך הדין ולחפש הישגים שלו ברשת האינטרנט. משרדים רציניים מפרסמים את הצלחותיהם שמשמשות כקבלות מהימנות וכהוכחה לבחירה באנשים הנכונים שייצגו את האינטרסים שלך. פנו לקבלת מידע נוסף בנושא תאונות עבודה וטיפול בהן.

צור קשר

כתובתינו: שדרות פל"ים 2, בניין אורן, קומה 3, חיפה      טלפון: 04-8620992      פקס:04-8660264     דוא”ל: elad@www.y-eren.com     facebook

    קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
    הצהרת נגישות