עורך דין לענייני עבודה חיפה

כל עבודה מכבדת את בעליה, אך ישנם מקרים בהם אפילו במקום העבודה אתם נתקלים בחוסר צדק, הפליה וגם הרעה בתנאים. עורך דין לענייני עבודה חיפה מטפל בנושאים אשר קשורים בשגרת העבודה שלכם, הזכויות והתנאים אשר להם אתם זכאים והפרות שונות שמתבצעות כלפיכם. היות ולא כל אחד מכיר את כל התקנות שקיימות במקום העבודה אז ניתן להניח במקרים רבים אין אנו יודעים שהופלינו לרעה. משרד עורכי דין יאיר ארן ושות' מתמחה בליווי של נפגעי עבודה ועוסק בייצוג אנשים אשר לא קיבלו את מלוא הזכויות שלהם במסגרת העבודה.

עורך דין לענייני עבודה חיפה – מה התהליך?

כאשר אתם סבורים שנפגעתם מתהליך כלשהו במסגרת מקום העבודה שלכם מומלץ לפנות לעורך דין שמתמחה בתחום ולהציג בפניו את הבעיה. ישנן סיבות רבות ושונות שבגינן ניתן לתבוע את מקום העבודה עקב פגיעה כלשהיא שחוויתם. זה יכול היות יחס מפלה של העובדים או הדרג הניהולי, הליכי פיטורין לא נאותים, לשון הרע והטרדות שונות.

אין כל צורך להשלים עם המצב והדרך הנכונה לפעול היא לפנות לעורך דין שיקשיב לכם, יספק לכם ייעוץ וייקח על עצמו את ניהול התיק בבית המשפט לענייני עבודה. גם אם מדובר בתחושה בלבד כדאי מאוד לברר אותה ולאמת את העניין באופן מלא.

מתחילים עבודה חדשה

מעבר בין מקומות עבודה הוא דבר שמתרחש באופן שיגרתי ואין בכל שום דבר מיוחד. מאידך כאשר אתם מחליטים לעבור למקום חדש כדאי להבטיח שהתנאים שהייתם רגילים אליהם בעבודה הקודמת לא ישתנו לרעה. כיוון שכל מקום עבודה מציע תנאים אחרים לעיתים ישנו צורך בניהול של משא ומתן עם הגוף שאליו אתם מתעתדים לעבור.

משא ומן כזה הוא בעל חשיבות גדולה והוא שיקבע מה תהיה נקודת הפתיחה שלכם, מה יהיו הזכויות שלכם וכיצד הדברים יתנהלו בפועל. עורך דין לענייני עבודה חיפה יסייע לכם להגיע להסכם עבודה אשר ייצג את האינטרסים שלכם ויבטיח את קבלת כל הזכויות שמגיעות לכם. הסכם עבודה טוב הוא כזה שאינו גורע מכם זכויות שהיתם זכאים להן לפני שהתחלתם עבודה חדשה.

צור קשר

כתובתינו: שדרות פל"ים 2, בניין אורן, קומה 3, חיפה      טלפון: 04-8620992      פקס:04-8660264     דוא”ל: elad@www.y-eren.com     facebook

    קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים
    הצהרת נגישות